OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto, níže popsané obchodní podmínky platí pro odběr, dodání zboží koncovým spotřebitelům na území České republiky. Podmínky pro dodání zboží koncovým spotřebitelům v zahraničí - EU se liší v hodnotě dopravného ( země doručení, obsahu - hmotnosti balíku ) a způsobu platby.

PRODEJ TINKTUR, OSTATNÍCH PRODUKTŮ Z OBSAHEM ALKOHOLU PROVÁDÍME POUZE KONCOVÝM ZÁKAZNÍKŮM !

 

PRO ZÍSKÁNÍ SLEVY 5% NA VAŠI OBJEDNÁVKU SE REGISTRUJTE, NEBO PŘIHLAŠTE.

 

Expedice:
Posíláme balík nejpozději do 10 dnů od objednání zboží. Pokud by dodací lhůta byla delší (zboží nebude momentálně skladem u dodavatelů), o této skutečnosti budete e-mailem informováni.

V případě jakékoliv nesrovnalosti zásilku nepřebírejte, zejména pokud je obal zjevně poškozen

 

Zásilky expedujeme těmito způsoby:

  1. Zásilkovna, PPL , Česká Pošta, WE|DO

  2. Osobní převzetí Sebranice 132, 67931

Balné neúčtujeme

Možnost expedice zdarma - objednávky v celkové hodnotě nad 1600kč

V případě, že jste jako způsob úhrady zvolili platbu na dobírku, v co nejbližším možném termínu Vám bude zboží expedováno a budeme Vás o odeslání informovat.

Pokud jste zvolili platbu bankovním převodem, žádáme Vás o úhradu celkové částky na účet Fio banka 2301081034/2010.

Číslo účtu v mezinárodním formátu: IBAN CZ8120100000002301081034, SWIFT FIOBCZPPXXX

Variabilní symbol platby: Číslo objednávky

Zboží Vám budeme moci vyexpedovat až po obdržení Vaší platby.

Pokud do 14 dní neprovedete platbu, Vaše objednávka bude automaticky zrušena.

 

Doprava do zahraničí:

Zboží zasíláme: Zásilkovna, WE|DO, PPL

Zahraniční zásilky jsou účtovány, dle země doručení, obsahu, hmotnosti balíku, způsobu platby!

Vždy vás budeme informovat e-mailem o způsobu platby, konečné ceně a termínu dodání.

Platbu objednávek ze zahraničí vyžadujeme před expedicí: on line platební kartou, Paypal, převodem na náš bankovní účet IBAN CZ8120100000002301081034, SWIFT FIOBCZPPXXX

Na Slovensko dodáváme i s možností platby dobírkou - platbou při převzetí.

Způsoby dopravy a přehled cen dopravného se dozvíte při objednávání. 

Ceny produktů:

Na našich stránkách naleznete nabídku našich stálých výrobků. Produkty si můžete zakoupit objednáním telefonicky, e-mailem, v E-shopu.

 

Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČ: 01615165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 na základě Twisto faktury postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností společnosti Twisto payments a.s., a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO “.

V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany Twisto payments a.s., je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne doručení zboží.

K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“.

Kupující souhlasí s tím, že vybráním služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení platby Twistem, akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO “.

 

Vždy vás budeme informovat e-mailem o konečné ceně objednávky a termínu dodání.

Jsme plátci DPH. Uvedené ceny produktů jsou včetně DPH.

 

Dodací lhůty:

Doručení se může změnit v závislosti na druhu zásilky a pohybu skladových zásob, občas vlivem zdržení dopravce.

Dodací lhůty u položek SKLADEM U DODAVATELE, se liší dle našich dodavatelů, naše naskladnění je 1-5 dní.

Uvedená dostupnost u každého produktu je dostupnost našeho skladu, ne samotného doručení zásilky na uvedenou adresu!

Do 10 dnů vyřizujeme každou objednávku. V závislosti na stavu zásob si vyhrazujeme právo na změnu tohoto termínu.

 

Reklamace přepravy a poškození zboží vlivem přepravy:

V případě, že vám bude předávám zjevně poškozený balíček - odmítněte jeho převzetí !

Tím se vyhnete nepříjemnému vyřizování reklamace. Tu vyřídíme s dopravcem sami a vám doručíme 

náhradu objednávky. PROSÍM INFORMUJTE NÁS info@zdravickoboskovice1.cz , 724 926 656

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky či naopak přelepení páskou dopravce, poškození krabice, apod.). Stane-li se, že zásilka přijde viditelně potlučená, zdeformovaná, natržená, nebo přelepená páskou dopravce, kupující by měl požádat přítomného řidiče přepravní společnosti o zaznamenání těchto skutečností do protokolu při přebírání. Jedná se o tzv. převzetí s výhradou. Kupující přepravci sdělí své výhrady k zásilce a požádá o jejich sepsání do předávacího protokolu. Poznámka o jakkoliv poškozeném obalu je velmi důležitá! Pokud po rozbalení zásilky s uvedenou výhradou (např.: k poškozenému/promáčklému obalu) kupující zjistí škodu na zboží, bude uvedení výhrady pro uznání reklamace rozhodující. V případě, že balík kupující převezme bez výhrad a následně zjistí poškozené zboží a obal zásilky, nebude na takovouto reklamaci brán zřetel. 

V případě, že obdržíte-převezmete poškozené nebo jinak zjevně vadné zboží Zásilkovny, PPL, Wedo, Českou poštou nebo jinou přepravní službou musíte neprodleně a to nejpozději do 3 dnů od obdržení zboží sepsat reklamační protokol s přepravní společností, která zboží doručila-kontakt je na balíku.

Naše firma pak vyúčtuje škodu s přepravcem a Vám můžeme zaslat náhradu po obdržení reklamačního protokolu a jeho uznání přepravcem. V případě, že nesepíšete reklamaci na přepravu s přepravní firmou nemůžeme Vaši reklamaci poškození vlivem přepravy uznat.

V případě poškození vlivem naší přepravy reklamujte neprodleně sepsáním reklamačního protokolu např. e-mailu a kontaktováním naší firmy a to do 3 dnů od obdržení zboží. V případě, že nereklamujete poškození zboží vlivem naší přepravy do 3 dnů nemůžeme reklamaci později uznat.

Reklamace zboží

Pro případ reklamace zboží sepište neprodleně po převzetí porušené zásilky ( do 12 hodin), nebo nefunkčního, poškozeného zboží, písemně reklamační protokol-dopis, krátký popis události a odešlete do 24 hodin na náš e-mail info@zdravickoboskovice1.cz. Odeslání dokumentace a obrazového záznamu musí proběhnout bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží. Příloha emailu musí obsahovat důkladné zdokumentování zásilky fotografiemi (obal včetně přepravního štítku, vystýlka, vlastní poškozené zboží). My se s Vámi následně spojíme a zahájíme řízení náhrady škody. 

Budeme Vás kontaktovat.
Reklamované zboží spolu s reklamačním protokolem-dopisem, po našem vyzvání zašlete na naši adresu Zdravíčko Zdeněk Frajman Sebranice 132, 67931. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od obdržení reklamačního protokolu a reklamovaného zboží. Máte právo na vrácení peněz, pokud tyto podmínky jsou dodrženy a reklamace je vyřízena. Přednostně může být vyměněno zboží za nové.

Možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

Storno objednávky

Storno objednávky ze strany nakupujícího

Objednávku lze stornovat telefonicky, případně e-mailem, pokud je
objednávka přijata a zboží nebylo expedováno, nejpozději do 12-ti hodin
po potvrzení objednávky. V případě pozdějšího zrušení objednávky, nebo nepřevzetí zásilky, má
dodavatel nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží, dopravného k zákazníkovi a dopravou zásilky zpět a to ve výši 200kč. 

Storno objednávky ze strany prodávajícího

Provozovatel internetového obchodu má právo stornovat objednávku nebo
její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky
přestane vyrábět nebo dodávat na český trh, případně se výrazným
způsobem změní jeho cena. O stornu objednávky bude zákazník informován.
Pokud již hodnotu objednaného zboží ve stornované objednávce uhradil,
bude mu příslušná částka vrácena v nejbližším možném termínu a to na uvedený bankovní účet zákazníka. 

Vrácení zboží

V případě že jste si nákup rozmysleli máte právo na vrácení zboží i peněz za zboží, bez udání důvodu do 14 dnů od jeho doručení. Zboží prosím doručte na adresu: Zdravíčko Zdeněk Frajman Sebranice 132, 67931, ne nejdříve než mne informujte telefonicky nebo emailem na info@zdravickoboskovice1.cz  o odstoupení od smlouvy.

 Zboží nesmí být porušeno. Musí být čisté a v originálním, neporušeném obalu!

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal. Od kupní smlouvy taktéž nelze odstoupit v případě, že zboží bylo nakoupeno pro podnikatelské účely – tedy v objednávce zákazník uvedl IČ nebo DIČ.

Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s expedicí a dopravou objednávky.

Pokud zboží nebude do 14 dnů od dodání doručeno prodávajícímu, bude odstoupení prohlášeno za bezpředmětné a neplatné a na základě toho bude zrušeno.

VYMÁHÁNÍ POHLEDÁVEK V PŘÍPADĚ NEPŘEVZETÍ OBJEDNÁVKY

1. Odesláním objednávky zákazník souhlasí s obchodními podmínkami firmy, což je závazné uzavření kupní smlouvy. V případě, že zákazník nepřevezme objednané zboží bez závažného důvodu, nebo překážky na straně dodavatele, je prodávající oprávněn zaslat výzvu k dodatečnému uhrazení poštovného.

2. Postup vymáhání pohledávky: V případě, že zákazník zboží nepřevezme, tz. nechá propadnou na Zásilkovně, nebo odmítne převzít při doručování ČP, PPL  či Wedo, odesílatel vyčká do doby vrácení zaslaného zboží a následně zašle 1. Výzvu k úhradě poštovného a podání vysvětlení. Po uplynutí 2 týdnů bude zaslána 2. Výzva k úhradě vzniklého nákladu. Po uplynutí 2 týdnů od doručení druhé výzvy (2. Výzva) (tj. doba celkem 4 týdnů od 1. Výzvy) bude věc předána na naše firemní právníky ve věci vymáhání vzniklého nákladu na balné a poštovné.

Při 1., i 2. výzvě bude požadováno uhradit poštovné ve výši sjednané při uzavření smlouvy – tj. odeslání objednávky. V případě neuhrazení této částky bude k požadovanému poštovnému přidán náklad odpovídající skutečnému nákladu právních služeb potřebných k vymožení pohledávky.

Kupní smlouva je smlouvou konsensuálního charakteru spočívající na projevení vůle smluvních stran smlouvu uzavřít. Uzavřením smlouvy se osoba prodávajícího zavazuje předmět kupní smlouvy předat do dispozice kupujícího. Naproti tomu kupující se zavazuje, že předmět kupní smlouvy převezme a zaplatí za něj kupní cenu. Dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o kupní smlouvu , ode dne převzetí zboží. Samotným nepřevzetím objednaného zboží kupujícím neznamená, že tímto došlo k automatickému odstoupení od kupní smlouvy. V tom případě je odesílající oprávněn požadovat uhrazení vzniklého nákladu na balné a dopravné.

Odpovědnost za správnost údajů
Upozorňuje, že informace na webových stránkách jsou zčásti přebírány od třetích stran a mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Společnost Zdeněk Frajman, tedy nemůže bezvýhradně garantovat správnost jejich obsahu.
Nenese vůči jiné straně odpovědnost za škody, způsobené použitím informací z internetového obchodu nebo odkazovaných webových stránek, nebyli-li tyto informace na přání zákazníka následně písemně potvrzeny z naší strany .
Pokud je výrobek zařazen do nabídky s nesprávnou cenou nebo nesprávným popisem, přebraného od třetí strany, máme právo odmítnout či zrušit kteroukoliv objednávku výrobku s nesprávně uvedenou cenou, máme právo odmítnout či zrušit takovouto objednávku i v případě, že zákazník zaslal peníze za tento výrobek předem na účet společnosti Zdeněk Frajman. V takovém případě tyto peníze zašleme nejpozději do 30ti dnů (dle zákona) zpět na účet kupujícího. Zpravidla bez otálení a obratem.

Ochrana osobních údajů

Vážení zákazníci,
dovolte, abychom vás v souvislosti s nadcházející platností (Květen 2018) Nařízení EP a Rady (EU) 2016/679 informovali, že z důvodů oprávněného zájmu shromažďujeme a zpracováváme vaše osobní údaje. Jedná se pouze o údaje, které jste nám sami poskytli v souvislosti s vaší podnikatelskou činností: jméno, příjmení, adresa sídla firmy, adresa provozovny, IČO, DIČ, telefonní číslo a e-mailová adresa.
Oprávněný důvod vychází z našeho vzájemného obchodního vztahu a zpracovávané osobní údaje jsou používány pouze pro účely přímého marketingu tj. telefonického kontaktování a rozesílání newsletterů z důvodu informování o novinkách a změnách v sortimentu, probíhajících akcích atp.
Tyto osobní údaje nejsou předávány třetím osobám vyjma případů nutných pro plnění kupní smlouvy (např. předání adresy přepravní společnosti, aby mohla doručit objednané zboží).


Osobní údaje (zejména jméno, příjmení a adresa) zákazníků jsou shromažďovány a zpracovány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Veškeré údaje získané od zákazníků jsou využívány výhradně pro vnitřní potřebu obchodu (za účelem úspěšného splnění smlouvy) a nebudou poskytnuty třetím stranám, s výjimkou dopravce, za účelem bezproblémového doručení zboží. Osobní údaje jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena třetími osobami.

Zákazník uzavřením objednávky souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi po úspěšném splnění smlouvy za účelem případné nabídky zboží a služeb a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Zákazník má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.

Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není veřejně přístupná.

Upozornění: Nic  na tomto webu není zamýšleno jako lékařská rada. Pro lékařskou diagnózu, radu a pomoc navštivte prosím svého lékaře. 


Pokud vám výše psané není srozumitelné kontaktujte nás.


Kontaktní údaje prodávajícího, adresa pro doručování:
 

Zdravíčko

Frajman Zdeněk

IČO: 66553415

Sebranice 132, 67931

info@zdravickoboskovice1.cz

Tel. 724 926 656

 

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží a poradenství na základě živnostenského oprávnění.

Puncovní značky

V současnosti užívané české puncovní značky pro zlaté, stříbrné a platinové zboží.
 puncovni-znacky-2017_1

Zlato
puncovní značka
(tzv. čejka) používaná do r. 1993
pro ryzost 585/1000

 

cejka

Kromě současných českých značek (viz obrázek nahoře) jsou platné všechny puncovní značky, které platily v historii na území Československa a nevyjadřovaly nižší ryzost, než jsou nejnižší ryzosti pro jednotlivé drahé kovy uvedené puncovním zákonem (§3, odst. 2).