Jak podpořit své fyzické i duševní zdraví?

Zdraví máme jenom jedno, proto bychom pro něj měli každý den něco udělat. Mnozí lidé bohužel berou své zdraví jako samozřejmost, ale když je najednou začne něco bolet či když je postihne nějaká nepříjemná nemoc, litují, že se o své zdraví nestarali dřív lépe. Předcházejte vzniku zdravotních problémů tak, že začnete podporovat nejen své fyzické, ale taktéž své duševní zdraví. Jde to naštěstí hned několika způsoby.

Harnonelo

Vsaďte na sílu přírodních potravinových doplňků

Přírodní potravinové doplňky zdraví doslova miluje. Umí totiž dodat tělu přesně to, co potřebuje. I když se živiny snažíme dodávat do těla pomocí jídla, ne vždycky se nám podaří dodat tělu potřebné množství vitaminů, minerálů a dalších prospěšných látek. To, co však nezvládneme sami, udělají za nás přírodní potravinové doplňky, které díky svému přírodnímu složení nijak nezatěžují ani fyzické zdraví, ani to duševní zdraví člověka.

K nejoblíbenějším potravinovým doplňkům patří především ty od značky Harmonelo (konkrétně například HarmoneloProbio či HarmoneloLife). Osvědčily se především proto, že zajišťují nejen pevné zdraví, ale také dostatek energie i radost a celkovou pohodu.

Začínejte den studenou sprchou

I když to může znít odpudivě, je to ten nejlepší ranní rituál, který si můžete osvojit. Důvodem toho je fakt, že studená sprcha člověka nejen probudí, ale také posílí jeho imunitní systém, ze kterého se rázem stane pevné rytířské brnění, přes které se nedostane žádný vir ani nebezpečná bakterie.

S chladnými sprchami po ránu je třeba začít postupně. Rozhodně na sebe nepouštějte vodu o mínus dvaceti stupních. Začněte s teplou vodou, kterou budete postupně ochlazovat. Nezapomínejte zhluboka dýchat. Pokud setrváte a z chladné či studené sprchy se stane váš každodenní rituál, posílíte nejen své zdraví, ale taktéž se vyvarujete depresím a zrychlíte svůj metabolismus, jenž bude rázem daleko rychleji spalovat než kdy dřív.

runner-1814460_1280

Nezapomeňte se hýbat

Své fyzické i duševní zdraví podpoříte tak, že do svého každodenního harmonogramu zapojíte krapet pohybu. Nemusíte se nutně potit v posilovně, kde na vás bude řvát trenér. Stačí, když začnete například víc chodit. Chůze je ten nejlepší a zároveň také nejzdravější pohyb, který člověk bere za něco naprosto přirozeného. O jeho zdravotních benefitech často ani neví. Místo jízdy do práce autem proto vytaste raději kolo. Stejně tak místo jízdy tramvají preferujte raději pěší chůzi, pokud se dá trasa pěšky zvládnout.

Začněte se zdravěji stravovat

Nemusíte jíst úplně zdravě, abyste se cítili spokojení, zdraví a fit. Stačí, když svůj jídelníček upravíte do zdravější podoby. Každý člověk si musí přijít na to, co mu vyhovuje a jaká strava je pro něj ideální. Každodenního občerstvování ve fast foodech se zbavte, respektive ho omezte na jednotýdenní záležitosti. Místo sladkostí jezte ovoce a místo slaných brambůrek zase zeleninu. Zdraví vám poděkuje a odvděčí se vám tak, že jednou za čas něco nezdravého s chutí přijme.

colorful-3667662_1280

Provozovatel shopu, jako správce osobních údajů zpracovává cookies soubory, pro vylepšení eshopu, analytické účely a cílenou reklamu. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde